5 Simple Techniques For طراحی فروشگاه اینترنتی با اپلیکیشن

Wiki Article

خیلی راحت محصولاتی که در دسته‌بندی خاصی قرار دارند، جدید و یا پرفروش هستند را به مشتریان خود نشان دهید

جت آموز بستری است که به شما کمک می کند تا با یادگیری دانش های کاربردی، بتوانید وارد بازار کار شوید و کسب درامد کنید.

افراد انتظار دارند که محصولات اینترنتی نسبت به سایر محصولات ارزان تر باشد . سایت دیجی کالا هم محصولات خود را با قیمت مناسب و منصفانه به مردم ارائه می دهد.

طراحی سایت با کمترین هزینه

پشتیبانی و پیگیری سفارشات برای مشتریان بسیار مهم است . زیرا آن ها انتظار دارند تا محصول خود را در کوتاه ترین زمان و بدون مشکل دریافت کنند.

امیدوارم این موارد توی اپدیت جدیدتون مورد توجه قرار بگیره

امروزه طراحی سایت فروشگاهی  یکی از ضرورت های کسب و کارها می‌باشد که باید به آن توجه ویژه ای شود. این نوع فروشگاه ها امکان خرید غیر حضوری را برای مشتریان و نیازمندان محصولات فراهم می‌کنند و این بزرگترین ویژگی برای فروشگاه های اینترنتی می‌باشد.

قرار دادن نام برای پرداخت متغییر مثلا مبلغ محصول + ارسال محصول با روش پست ویژه به تمام نقاط ایران (دریافت نهایتا ۱۰۰ ساعت)

نحوه پرداخت هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا به چه صورت است؟!

یکی از بهترین و ارزان ترین روش های تبلیغات در اینترنت، آگهی اینترنتی است. همین الان آگهی خود را رایگان درج کنید آگهی دهنده

بروزرسانی همیشگی دوره و افزودن متدهای جدید به دوره آموزشی

شما هم با مراحل طراحی سایت فروشگاه اینترنتی سفارش سئو می توانید سایت خود را در لینک های ابتدایی گوگل ببینید و آمار بازدید سایت را افزیش دهید. ویستا به شما کمک می کند تا تا با مناسب ترین قیمت سئو سایتتان را برای موتورهای جستجو سئو کنید. برای مشاوره می توانید با تیم تخصصی سئو ویستا تماس بگیرید.

طراحی فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا چقدر زمان میبرد؟!

شما می توانید نمونه کار طراحی وب سایت مشابه دیجی کالا تیم ویستا مشاهده کرده و بعد از آن برای سفارش سایت خود تصمیم بگیرید. همچنین تیم ویستا علاوه بر طراحی سایت شبیه دیجی کالا، طراحی دیگر سایت‌های فروشگاهی، مانند سایت شبیه ترب را نیز برعهده می‌گیرد.

Report this wiki page